Start - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Pieta Kronemeijer - WaarBenJij.nu Start - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Pieta Kronemeijer - WaarBenJij.nu

Start

Blijf op de hoogte en volg Pieta

21 Juli 2016 | Guinea, Conakry

Zondag ben ik vanaf vliegveeld Brussel via Cassablanca naar Conakry vertrokken. Om half 2 kwam ik aan en zijn we naar het hotel van een vriend gegaan. Maandag was een rustdag, dinsdag vertrokken we om 6 uur richting N Zerekore. De weg was goed, er wordt hard gewerkt om de weg te verbeteren. We hebben de nacht doorgebracht in Kissidougou en zijn de volgende ochtend om 7 uur vertrokken voor het tweede deel. Op de plekwaar we vorig jaar uren moestenwachten omdat de brug ingestort was, is nu een nieuwe brug gemaakt. Om 2 uur waren we in NZÉRÉKORÉ, we aten bij Marie en gingen naar ons huis.

• 21 Juli 2016 - 21:59

Wilko:

En Akim heeft de foto's al laten zien. Veel plezier en succes met de verdere bouw!

• 21 Juli 2016 - 22:30

Boudien:

Leuk om van jou weer een reisverslag te lezen. Alweer een hele reis gemaakt. Veel plezier in Afrika en succes met jullie project

• 22 Juli 2016 - 12:14

Margo:

Hoi
    Leuk je eerste update te lezen.
    Fijne tijd en succes.